Skissbloggen har gått i pension och jag tackar alla deltagare som varit med under dessa två åren!














fredag 1 februari 2013

Vinnaren i januari skissen är korad!

Ni gör det inte lätt för domarna vill jag lova! Så himla många bidrag och så himla många vackra, kreativa och genomarbetade alster ni har skapat! Men nu har jag sammanställt alla rösterna och vi har en vinnare!

Denna layouten stack ut med sin rena, vita men ändå arbetade bakgrund och det färgstarka fotot som kontraterar så fint mot de mjuka färgerna runt om!
STOR grattis säger jag till Jeanette/Tettiz!



Tettiz- Om du mailar till Lilo så skickar hon ditt pris till dig! Berätta att du vunnit hos LillBlomman :)

Eftersom det var så otroligt många bidrag denna gången kommer jag att skicka ett litet pris till tvåan också! Jag har bestämt att är det rekord så måste ju det firas! Eller hur!

Så grattis även till Jeja som knep en hedersam andra plats. Om du mailar mig din adress på lillblommanskapar@gmail.com så skickar jag ett litet pris.

Här kommer hela listan på de som placerade sig i toppen!

1:a Jeanette/Tettiz
2:a Jeja
3:a Hanna/Fnyz
3:a LisaOlsi
4:a Ulrika W
4:a Ulrika M
4:a Kajsan (lo)

Än en gång grattis och STORT tack till månadens sponsor och gästartist!

7 kommentarer:

  1. Grattis Tettiz! Klart att du vann! Den där layouten är sååå läcker!!! :-)

    SvaraRadera
  2. Åh, HIMMEL så glad jag blir!! Av så många underbara alster så vann JAG?!! :D Tack tack tack!!

    SvaraRadera
  3. Grattis! Åååå vad glad jag blev att hamna på 3:de plats bland så himla många fina alster!

    SvaraRadera
  4. Supersnygg!! Liftvarning på den :))

    SvaraRadera
  5. Grattis! Jättesnyggt med kontrasten!

    SvaraRadera
  6. SÅÅÅÅ snyggt! Grattis Tettiz (och Jeja)! :D

    SvaraRadera
  7. Grattis Tettiz!!! Din layout suger verkligen blicken till sig, sååå fin!

    Och stort tack för andraplatsen!

    SvaraRadera